Záruční a pozáruční servis

Záruční a pozáruční servis

Na všechen náš hardware i software poskytujeme roční záruku, během které můžete zboží reklamovat. Pokud se během této doby vyskytne na zařízení nějaká závada, zapůjčíme vám zdarma náhradní řešení. Váš byznys se tak ani na chvilku nezastaví.

V případě problémů stačí kontaktovat jeden z našich autorizovaných servisů a pomoc bude na cestě. Do 48 hodin od podání žádosti obdržíte vyjádření a plán dalšího postupu.

V servisu vám pak například zařízení vyčistí, přeinstalují systém, vymění součástky v tiskárně nebo opraví závadu. Stačí jen vyplnit jednoduchý formulář a počkat na příjezd techniků, kteří si od vás zařízení převezmou.

Kam se obrátit, když chcete dát zařízení do servisu nebo ho reklamovat?

Vybrat si můžete hned ze dvou společností. Obě jsou autorizovanými středisky pro opravu všech našich zařízení. Obrátit se tak můžete na:

  1. Společnost Fair Play Trend

    Fair Play Trend

    Prostřednictvím naší firemní celorepublikové servisní sítě odborně zprovozníme a opravíme Vaši EET techniku.

    FAIR PLAY TREND, a.s.
    Jeronýmova 24/62, 460 07 Liberec 7
    IČ: 25022971, DIČ: CZ25022971
    zapsána v obchodním rejstříku KS Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1004

    Hlášení závad: Pavel Kovář, mobil  +420 724 093 872, tel. +420 482 416 242, fax  +420 482 416 245, e-mail kovar@fpt.cz

    Mapa servisních středisek:

  2. Společnost Rekant

    rekantV případě, že si chcete nechat zařízení opravit, servisovat nebo vyřešit jiný problém s technikou, můžete se obrátit také na společnost Rekant. Stačí, když vyplníte tento formulář, kam uvedete, o jakou službu máte zájem a v jakém termínu se u vás mají technici zastavit.